پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
نشست «الزامات ترويج و تبليغ کتاب در رسانه» برگزار می‌شود

نشست «الزامات ترويج و تبليغ کتاب در رسانه»، پنجشنبه 22 اردیبهشت‌ماه از سوی مجمع ناشران دفاع مقدس در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با توجه به اهمیت موضوع تبلیغ و ترویج کتاب، ضرورت دارد تا در حوزه رسانه با کمک و همراهی نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه و با همکاری مجموعه‌های فعال در ترویج و فرهنگ‌سازی کتابخوانی، با تولید و ارائه محتوای فرهنگی و جذاب برای ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگی و افزایش علاقه و احساس نیاز جامعه به کتاب و کتابخوانی، در غالب برنامه‌های متنوع و مختلف رسانه‌ای، برنامه‌ریزی و با نقشه راه مشخص، فعالیت لازم انجام پذیرد.
 
به همین منظور مجمع ناشران دفاع مقدس اقدام به برگزاری نشستی با موضوع «الزامات ترويج و تبليغ کتاب در رسانه» کرده است که این نشست، پنجشنبه 22 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 با حضور حسین قرایی، رحیم مخدومی، محمد حمزه، امیرشهریار امینیان در غرفه مجمع ناشران دفاع مقدس در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها