سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
نماینده عضو مجلس خبرگان رهبری از کتابخانه مرکزی یزد

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد از کتابخانه مرکزی این استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، آیت‌الله ابوالقاسم وافی یزدی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری به همراه آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان از کتابخانه مرکزی یزد و بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

در این بازدید که رقیه دوست فاطمیها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد نیز حضور داشت، در خصوص فعالیت‌های این کتابخانه و بخش‌های مختلف مربوط به کودکان و نوجوانان مطالبی ارائه شد.

آیت‌الله مدرسی در این بازدید گفت: خلاقیت به کار رفته در ساخت این کتابخانه و تعدد بخش‌های مختلف آن یک ویژگی منحصر به فردی برای این کتابخانه است.

آیت‌الله وافی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری در این بازدید گفت: جایگاه کتابخانه در جامعه بسیاری با ارزش است زیرا می‌تواند جامعه را به سمت کتابخوانی سوق دهد و برای آگاهی بخشی به جامعه و همچنین اُنس بیشتر مخاطبان با کتاب کمک کند.

وی بیان کرد: کتابخانه مرکزی یزد می‌تواند مرکزی برای اهل مطالعه و همچنین مخاطبین علاقمند به کتاب باشد و باید تلاش شود تا با برنامه‌های فرهنگی در جهت اجرای برنامه‌های کتابخوانی و جذب جوانان و نوجوانان به این مسیر گام برداشته شود.

در ادامه آیت الله ابوالقاسم وافی از بخش‌های مختلف و به ویژه بخش کودک این کتابخانه بازدید یک جلد کتاب «حکمت نامه فاطمی» اثر آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری را به مدیر کل کتابخانه‌های استان اهدا کرد.

کتابخانه مرکزی یزد به عنوان یکی از پروژه‌های فرهنگی یزد است که بالاخره پس از گذشت ربع قرن، سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط