دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
مهلت شرکت در جشنواره سراسری «خندستان» تمدید شد

دبیر جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی «خندستان» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 مهر ماه خبر داد و گفت: این زمان را با توجه به درخواست بالای برخی شرکت‌کنندگان در نظر گرفتیم که به تازگی متوجه اعلام فراخوان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، سعید امامی دبیر جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی «خندستان» از تمدید مهلت زمان ارسال آثار به این جشنواره تا 30 مهرماه خبر داد و گفت: این زمان را با توجه به درخواست بالای برخی شرکت‌کنندگان در نظر گرفتیم که به تازگی متوجه اعلام فراخوان شدند.

او ادامه داد: به نظرم این بازه زمانی فرصت مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند آثارشان را با کیفیت لازم برای جشنواره ارسال کنند و تمدید مجددی در روزهای پایانی مهلت ارسال آثار چنان که در جشنواره‌ها معمول است، برای دریافت تعداد بیشتر اثر نخواهیم داشت. بنابراین از عموم علاقه مندان دعوت می‌کنم در این فرصت مناسب آثارشان را با دقت و کیفیت مطلوب برای دبیرخانه جشنواره سراسری «خندستان» ارسال کنند.

یادآوری می‌شود، جشنواره سراسری «خندستان» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و حوزه  هنری استان اصفهان برگزار می‌شود. سعید امامی دبیر، جمشید خانیان دبیر علمی بخش نمایشنامه‌نویسی و لیلا پرویزی دبیر علمی بخش پژوهش این جشنواره هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها