شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
«جُفت‌شده»؛ انتخاب میان کمال یا دلخواه

رمان «جُفت‌شده» نوشته الی کاندی و با ترجمه عاطفه حاجی‌آقایی از سوی انتشارات پیدایش به کتاب‌فروشی‌ها رسید.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ رمان «جُفت‌شده» نوشته الی کاندی، با ترجمه‌ای از عاطفه حاجی‌آقایی توسط انتشارات پیدایش به بازار کتاب راه یافت. این کتاب به عنوان جدیدترین اثر در مجموعه «عاشقانه‌های عجیب» و در گروه جوان این نشر منتشر شده است.

الی کاندی در این اثر داستان «کاسیا» را روایت می‌کند که در اتخاذ تصمیمی مهم برای زندگی‌اش به دنبال دریافت یک پیام به شک می‌افتد. او برای انتخاب میان آنچه به عنوان کمال برای او معرفی شده و آنچه خواسته دلش است، به تردیدی که داستان «جُفت‌شده» را به همراه دارد، گرفتار می‌شود.

در توضیحی بر این کتاب آمده است: «پس از فروپاشی تمدن در اثر گرمایش زمین، نظامی جدید و کمونیست به نام جامعه تشکیل می‌شود که هدفش تضمین رفاه، کارایی، سلامت و طول عمر جامعه است. کاسیا همیشه اعتقاد داشت که انتخاب‌های جامعه کاملا به مصلحت همه است؛ بنابراین، وقتی تصویر «زندر»، دوست صمیمی‌اش روی صفحه نمایش جفت‌یاب ظاهر می‌شود، تردید نمی‌کند که او برایش بهترین زوج است، تا اینکه درست پیش از خاموش‌شدن صفحه، تصویر دوست دیگرش، «کای» هم لحظه‌ای ظاهر می‌شود.»

رمان «جُفت‌شده» نوشته الی کاندی، در 388 صفحه، با شمارگان 1000 نسخه، به قیمت 92‌هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه عاطفه حاجی آقایی، از سوی انتشارات پیدایش به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها