پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
«علم بهتر است یا ثروت» محور مسابقه کتابخوانی شد

فروشگاه الکترونیکی کتاب «واوک» مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان 10 تا 15 را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) فروشگاه الکترونیکی کتاب «واوک» با محوریت کتاب «علم بهتر است یا ثروت» مسابقه کتابخوانی  ویژه نوجوان را در تعطیلات تابستانی برگزار می‌کند. متولیان برگزاری این رویداد،‌ تاکید بر اهمیت انتخاب شغل و همچنین آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم علم، فناوری، ثروت  و تجاری‌سازی را هدف‌گذاری کرده‌اند.

کتاب «علم بهتر است یا ثروت؟ با فناوری هر دو!» به مباحثی مانند تعریف فناوری، کارکرد‌های فناوری، فناوری‌های باستان، فناوری‌های مشهور ایرانی، انقلاب صنعتی، فروش فناوری،‌ فناورِ‌های نوین، مفهوم آینده‌نگاری فناوری، مرگ فناوری‌ها، مضرات فناوری و اهمیت فناوری پرداخته است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه بعد از مطالعه کتاب «علم بهتر است یا ثروت؟ با فناوری هر دو!» به صفحه اینترنتی (http://contest.vaavak.com) مراجعه و به 10 پرسش چهار گزینه‌ای پاسخ می‌دهند. علاقه‌مندان فقط یکبار مجاز به شرکت در مسابقه هستند. محدودیتی نیز برای شرکت‌کنندگان پیش‌بینی نشده است.  
موزه علمی و فناوری به برگزیدگان این مسابقه بلیط رایگان بازدید از موزه را اهدا می‌کند. شرکت فن‌آموز تولید‌کننده کیت‌های آموزشی 10 کیت آموزشی با عنوان نو‌ر‌آزما را در نظر گرفته است.

برگزیده باید به هر 10 پرسش پاسخ صحیح را به ثبت برساند. علاوه‌بر این  پایان مرداد‌ماه 10 نفر با قید قرعه منتخب می‌شوند.  

علیرضا منسوب‌بصیری و یاسر خوش‌نویس با سابقه آموزش به دانش آموزان و دو نویسنده کتاب «علم بهتر است یا ثروت؟ با فناوری هردو» روایت ساده و روان از مفاهیم مهم در زمینه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را روایت کرده‌اند. فروشگاه اینترنتی کتاب «واوک» نیز این کتاب را عرضه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها