یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
«حکومت زیبایان» و «سفرنامه هاوانا» دو کتاب آماده انتشار خوانساری

هادی خوانساری، شاعر گفت: نگارش دو کتاب با نام‌های «سفرنامه هاوانا» و «حکومت زیبایان» را به پایان برده‌ام و تا چند هفته دیگر آن‌ها را به ناشر می‌سپارم.

هادی خوانساری، شاعر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: به‌تازگی سرودن و انتخاب اشعار مجموعه شعر تازه‌ام را با نام «حکومت زیبایان» به‌پایان برده‌ام و در هفته‌های آینده آن را به ناشر خواهم سپرد.
 
وی افزود: این مجموعه شامل 100 شعر است که در قالب سپید سروده شده‌اند.
 
این شاعر توضیح داد: معمولاً مخاطبانی که شعر مرا می‌شناسند می‌دانند که آثارم به نوعی حاصل نگاهی سیاسی-اعتراضی است. بخش دیگر سروده‌هایم به دلیل فعالیت‌های اجتماعی‌ام دارای بُعد انسانی-جهانی است و برخی شعرهایم نیز عاشقانه‌اند.
 
خوانساری ادامه داد: این سه بخش در حقیقت شناسنامه شعری مرا تشکیل می‌دهد و مجموعه «حکومت زیبایان» نیز از این قاعده مستثنا نیست. در این دفتر سعی کرده‌ام همین سه نگاه را توسعه دهم و با همان انسجام به سرودن شعرها بپردازم.
 
وی اضافه کرد: به‌تازگی نگارش کتاب دیگری را با نام «سفرنامه هاوانا» به پایان برده‌ام. این کتاب حاصل سفرهایی است که به کوبا داشته‌ام. در «سفرنامه هاوانا» به فعالیت‌هایم، نظام حکومتی، فرهنگ مردم و شهرنشینی و مباحث هنری در کوبا پرداخته‌ام. این کتاب هم تا چند هفته دیگر به ناشر سپرده خواهد شد.
 
هادی خوانساری متولد شهرستان ازنا در استان لرستان است. «چریک‌های جوان»، «کلاویای شکسته»، «هاوانا، بیروت، آبادان» و «قاچاق عصر تو» از کتاب‌های اوست.
 
خوانساری شاعر و فعال صلح در عرصه بین‌الملل و رئیس انجمن دوستی ایران و قاره امریکا و همچنین رئیس انجمن دوستی ایران و کوباست. آخرین دفتر شعر وی با نام «مخفیانه عاشقت شدم» سال 1392 از سوی انتشارات نصیرا راهی بازار کتاب شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها