دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
طرح ویژه شب یلدا در «طاقچه»/ کتاب بخوانید و پول کتاب را پس بگیرید

فروشگاه کتاب الکترونیک «طاقچه» در طرحی ویژه برای شب یلدا به مخاطبان پیشنهاد کرد: «کتاب بخوانید، به سوال مربوط به آن پاسخ دهید، پول کتاب را پس بگیرید»

مهندس محمد‌ صدوقی‌، مدیر پروژه نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره طرح ویژه «طاقچه» برای شب یلدا اظهار کرد: در طرح ویژه‌ای که به مناسبت شب یلدا به مدت 6 روز از 29 آذر تا 4 دی‌ماه انجام می‌شود، مخاطبان و علاقه‌مندان دنیای کتاب، با خرید یک یا چند کتاب از 15 کتاب‌ پرفروش «طاقچه» و پاسخ صحیح به سوالی که در توضیح کتاب نوشته شده، به اندازه قیمت همان کتاب، اعتبار هدیه دریافت خواهند کرد.
 
وی درباره هدف از اجرای این طرح گفت: هدف ما کمک به ترویج فرهنگ کتابخوانی است و این‌که مردم در طولانی‌ترین شب سال، ساعتی از اوقات خود را به خواندن کتاب اختصاص دهند.
 
صدوقی با اشاره به موضوعات مختلف کتاب‌های این طرح افزود: «دختری در قطار» پرفروش‌ترین کتاب سال 2015 در دنیا و کتاب‌های «ده روز با داعش از درون دولت اسلامی»، «تمام آنچه که هرگز به تو نگفتم»، «سیمای زنی در میان جمع»، «ایروبیک ذهن»، «آموزش جنسی برای زوج‌های جوان»، «روزنامه سفر میمنت اثر ایالات متفرقه‌ی امریغ»، «راز ذهن میلیونرها»، «چگونه یک فرد را مثل یک کتاب بخوانیم؟»، «آن بیست و سه نفر»، «دختر شینا»، «12 قانون جهانی دستیابی به موفقیت»، «10 راز برای موفقیت و آرامش درونی»، «اعتماد به نفس» و «جنک و صلح» پرفروش‌ترین کتاب‌های «طاقچه» هستند که برای این طرح در نظر گرفته شده‌اند.
 
مدیر پروژه نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» درباره نحوه شرکت در این طرح عنوان کرد: مخاطبان پاسخ سوال را فقط از طریق «منوی طاقچه - تماس با ما - ارسال پیام مستقیم» به شکل «نام کتاب: گزینه صحیح» برای ما ارسال کنند.
 
وی ادامه داد: بیشتر سوال‌ها طوری طراحی شده‌ که علاقه‌مندان با مطالعه بخش‌های ابتدایی کتاب می‌توانند به آن سوال پاسخ دهند. شرکت‌کنندگان در این طرح می‌توانند به هر تعداد که تمایل دارند از کتاب‌های طرح خریداری و پاسخ آن‌را برای «طاقچه» ارسال کنند. چنانچه فردی یک یا چند کتاب طرح را پیش از این خریداری کرده باشد نیز می‌تواند در این طرح شرکت کند. اعتبار هدیه پس از بررسی پاسخ‌ها پنجم دی‌ماه، برای شرکت‌کنندگان در طرح ارسال می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها