سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
«درمان‌های خانگی آیورودا» با هیرمند به بازار کتاب می‌آید

یلدا یزدان‌پناه، مترجم کتاب‌‌های طب مکمل از انتشار کتاب «درمان‌های خانگی آیورودا» تا دو ماه دیگر از سوی انتشارات هیرمند خبر داد.

یلدا یزدان‌پناه، مترجم کتاب‌‌های طب مکمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره انتشار جدیدترین کتابش اظهار کرد: کتاب «درمان‌های خانگی آیورودا» اثر دکتر رنسانت لاد، نویسنده هندی‌‌تبار و مقیم آمریکاست که ترجمه آن تا دو ماه دیگر از سوی انتشارات هیرمند به بازار کتاب عرضه خواهد شد.
 
وی با اشاره به این‌که ترجمه کتاب یک سال به طول انجامیده، درباره محتوای کتاب افزود: «درمان‌های خانگی آیورودا» در حقیقت آموزش روش‌ درمان خانگی براساس نبض و مزاج‌هاست.
 
یزدان‌پناه در ادامه درباره سابقه آشنایی با انواع طب مکمل گفت: در حوزه طب مکمل با ماساژ درمانی آشنا بودم که در ترجمه کتاب «درمان‌های خانگی آیورودا» نیز مؤثر بود.  
 
مترجم کتاب‌های «بازتاب درمانی (رفلکسولوژی)» و «ماساژ سنگ» درباره مخاطبان کتاب «درمان‌های خانگی آیورودا» اظهار کرد: همه علاقه‌مندان به طب مکمل و متخصصان این حوزه، مخاطب این کتاب هستند. در چند سال گذشته کتاب‌های این حوزه چندان شناخته شده نبود، اما به تدریج با توجه مردم به موضوعات طب کهن، کتاب‌های این حوزه نیز مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی درباره دلیل تمایل مردم به انواع شاخه‌های طب کهن و سنتی ادامه داد: به‌نظر می‌رسد مردم از روش‌های درمانی طب نوین نا‌امید شده‌اند و به روش‌های درمانی طب کهن علاقه ‌نشان می‌دهند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها