چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
ابراهیم حسن‌بیگی به بچه‌ها ماهی طلایی می‌دهد

ابراهیم حسن‌بیگی، نویسنده کودک ونوجوان از انتشار مجموعه جدیدی با عنوان «ماجراهای ماهی طلایی» برای کودکان از سوی انتشارات سازوکار خبر داد.

ابراهیم حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از انتشار مجموعه جدیدی برای کودکان خبر داد و گفت: مجموعه جدیدی با عنوان «ماجراهای ماهی طلایی» شامل داستان‌هایی برای کودکان گروه سنی «ب» نوشته‌ام که به زودی از سوی انتشارات سازوکار منتشر می‌شود.
 
وی افزود: این کتاب پیش از نمایشگاه کتاب تهران به صورت دو زبانه (فارسی – انگلیسی) منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
 
این نویسنده کودک و نوجوان تصریح کرد: در هریک از جلدهای این مجموعه اتفاقاتی برای ماهی طلایی و ماهی‌هایی که همراه او زندگی می‌کنند می‌افتد و به نوعی ماهی طلایی تلاش می‌کند به خواسته‌هایش برسد و برای همین منظور دست به اقداماتی می‌زند. مثلا دوست دارد مدتی بیرون از آب زندگی کند یا به دوست بیمارش کمک کند.
 
حسن بیگی ادامه داد: در واقع شخصیت ماهی طلایی در این مجموعه داستان‌ها، شخصیتی پرتکاپو، پر جنب‌وجوش و خوش فکر است و تلاش می‌کند به پاسخ سوالاتش برسد. خواندن این مجموعه به کودکان آموزش می‌دهد که جستجوگر و کنجکاو باشند و برای یافتن پاسخ پرسش‌هایشان تلاش کنند.
 
ابراهیم حسن‌بیگی، نویسنده کودک ونوجوان در سال 1336  در گرگان متولد شد و دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی است. از جمله آثار وی می‌توان به «محمد(ص)»، «گلستان در آتش»، «جشن گندم»، «اسب سفید خالدار»، «تا به آفتاب»، «غنچه بر قالی»، «سال‌های سختی بود»، «اشکانه»، «آفتاب مهربانی» و «رشته‌های ماندگار» اشاره کرد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها