دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
رمان جدید خالق هری‌پاتر سال آینده منتشر می‌شود

جی. کی. رولینگ نویسنده مشهور انگلیسی و خالق مجموعه داستان‌های هری پاتر در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر در پاسخ به سوال طرفدارانش از انتشار رمان جدیدش در سال 2022 خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از یونیلند، جی. کی. رولینگ نویسنده مشهور انگلیسی و خالق مجموعه داستان‌های هری پاتر در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر در پاسخ به سوال طرفدارانش از انتشار رمان جدیدش در سال 2022 خبر داده است که احتمالاً ششمین قسمت داستان‌های «کورمورن استرایک» باشد.
 
رولینگ در پستی توئیتری گفته است نگارش رمان جدیدش تمام شده است و با توجه به اطلاعاتی که سایت رولینگ لایبرری (therowlinglibrary) منتشر کرده رمان جدید نویسنده هری پاتر ششمین قسمت از مجموعه داستان‌های جنایی استرایک خواهد بود.
 
کورمورن استرایک نام شخصیت اصلی مجموعه کتاب‌های داستان جنایی است که رولینگ تحت نام مستعار «رابرت گالبرایت» منتشر کرد. داستان‌های این مجموعه شرح وقایع پرونده‌های جنایی استرایک و دستیارش رابین است.
 
کورمورن استرایک، کارآگاه خصوصی، بازرس ویژه‌ی ارتش بریتانیاست که حالا بازنشسته شده. وظیفه‌ی او شناسایی سربازان خطاکار جنگی و سپردن آن‌ها به دادگاه‌های نظامی انگلستان بوده است. حاصل آخرین ماموریتش در افغانستان معلولیت و از دست دادن یک پاست. اسم عجیب کورمورن درشت‌هیکل و نخراشیده را که اغلب مایه‌ی سرگرمی دور و بری‌هایش می‌شود از روی یکی از غول‌های افسانه‌ای محل زندگی‌اش، کورنوال، انتخاب کرده‌اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها