یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
برگزاری عصر شعر و خاطره «همپای آفتاب» در زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان عصر شعر و خاطره «همپای آفتاب» و با حضور مصطفی محدثی خراسانی؛ شاعر و منتقد ادبی برگزار می‌شود.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: سازمان بسیج هنرمندان در راستای حمایت از هنرمندان و نویسندگان اقدامات متعددی انجام می‌دهد و علاوه بر این با برگزاری کلاس‌های آموزشی به دنبال تربیت افراد جدید در این حوزه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مناسبتی با مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی افزود: در این برنامه‌ها از هنرمندان و نویسندگان انقلابی دعوت به عمل می‌آید تا به عنوان سخنران حضور داشته باشند.

وی از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با  عصر شعر و خاطره «همپای آفتاب» با حضور مصطفی محدثی خراسانی؛ شاعر و منتقد ادبی و حسن سلیمی؛ از محافظان بیت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این برنامه 11 خردادماه از ساعت 16 در فرهنگسرای امام خمینی (ره) با حضور اهالی شعر و ادب برگزار می‎شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برنامه‌‎ریزی این سازمان برای فصل تابستان هم خبر داد و گفت: سال قبل کلاس‌های تابستانی در 15 عنوان طراحی و نقاشی، عکاسی، خوشنویسی نستعلیق با قلم نی،گویندگی و فن بیان،طراحی و نقاشی روی پارچه، کارگاه شعر، رودوزی های سنتی، مدیافت، مولاژ، پتینه، قلم زنی روی مس و برنج، نقش برجسته، چاپ باتیک و آینه کاری برگزار شد که امسال نیز همین تعداد عناوین را در کلاس‌ها خواهیم داشت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها