پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مسابقه کتابخوانی «الگوی سوم زن مسلمان» در استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

مدیر کل کتابخانه‌‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه کتابخوانی «الگوی سوم زن مسلمان» از ۱۵ الی ۳۰ آذرماه در استان برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت:  همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه کتابخوانی «الگوی سوم زن مسلمان» از ۱۵ الی ۳۰ آذرماه در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه با محوریت متن سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص الگوی سوم زن مسلمان بوده و به دو صورت الکترونیکی و مکتوب (با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های عمومی استان)  برگزار خواهد شد.

معصومی با اشاره به تغییر سبک زندگی در جامعه افزود: برای آشنایی بیشتر بانوان با الگوهای فاطمی و زنان مسلمان مسابقه کتابخوانی در سطح استان برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: نگاه انقلاب اسلامی و مکتب امامین انقلاب اسلامی، گواه این است که جایگاه زنان یک جایگاه ارزشمند و فاخر است.
 
مدیر کل کتابخانه‌‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: انقلاب اسلامی می‌گوید برای رسیدن به اهداف متعالی کمال، ما به یک انسان انقلابی نیاز داریم؛ انسان تراز انقلاب اسلامی، فارغ از اینکه مرد باشد یا زن، انسانی است که اگر همانگونه که اسلام تعریف کرده است به جامعه معرفی شود بسیاری از افراد، علاقه‌مند به این انسان خواهند شد و در آن مسیر حرکت می‌کنند.

به گزارش ایبنا؛ به برگزیدگان این مسابقه جوای نقدی اعطا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها