شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
«کتابشهر رفسنجان» افتتاح شد

شعبه جدید «کتابشهر رفنسجان با کتاب‌های حوزه خانواده، مذهبی و بخش ویژه کودکان افتتاح شد.

مرتضی نظری، مدیر کتابشهر رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اعلام خبر افتتاح شعبه رفسنجان «کتابشهر» درباره ویژگی‌های این کتابفروشی بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت افتتاح شعبه رفسنجان «کتابشهر» را داشتیم که با استقبال خوب علاقه‌مندان و اهالی این شهر مواجه شد. این فروشگاه حدود 50 متر است. در همین فضای کوچک بخش عمده‌ای را به کتاب‌فروشی و بخشی را به فروش لوازم‌التحریر و هدایا اختصاص داده‌ایم.


وی ادامه داد: زمینه اصلی فعالیت این فروشگاه کتاب‌فروشی بوده و این کتاب‌ها شامل مذهبی، اجتماعی و خانواده است؛ همچنین بخش قابل توجهی از این کتاب‌ها را آثار ویژه کودکان دربرمی‌گیرد.

مدیر کتابشهر رفسنجان افزود:‌ در این فروشگاه در نظر داریم در طول سال و هر دو‌ماه یک‌بار برنامه‌های متعددی در حوزه نقد و تحلیل کتاب با حضور نویسندگان و مراسمی از‌جمله  جشن امضاء کتاب داشته باشیم؛ همچنین بخشی از فضای این کتاب‌فروشی را به کافه کتاب اختصاص داده‌ایم که در همین مدت از افتتاح کتاب‌فروشی، استقبال قابل توجهی را شاهد بودیم. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشور، گفت: باید تلاش کنیم در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی در کشور، به‌خصوص در شهرها و روستاها فعال باشیم و فرهنگ کتابخوانی و آمار مطالعه در کشور را ارتقاء دهیم. کتابشهر، بهانه‌ای است که بتوانیم بیشتر به این فرهنگ بپردازیم و فرهنگ کتابخوانی را در کشور توسعه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها