شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
برپایی همزمان نمایشگاه کتاب مجازی و حضوری تداوم پیدا کند

فاطمه سادات میرعالی گفت: برپایی همزمان نمایشگاه کتاب مجازی و حضوری کار عاقلانه‌ای است که باید تداوم داشته باشد؛ هیچ کدام از این بخش‌ها، نباید به بهانه وجود دیگری حذف شود و این رویداد فرهنگی بزرگ می‌تواند در بستر مجازی و حضوری با قدرت به کار خود ادامه دهد.

فاطمه سادات میرعالی نویسنده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) ضمن بیان این‌که ارتباطی که بین نویسندگان و پدیدآورندگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به وجود می‌آید، فرصت مغتنمی است که باید آن را حفظ کرد، اظهار کرد: علاقه‌مندان به کتاب در بخش حضوری نمایشگاه می‌توانند با کمک مشاوران عرصه کتاب، مناسب‌ترین کتاب‌ها را انتخاب و خریداری کنند.
 
این نویسنده و محقق ادبی با اشاره به برگزاری هم‌زمان این دوره از نمایشگاه به صورت مجازی و حضوری بیان کرد: این موضوع به عدالت فرهنگی نزدیک‌تر است. چون کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در آن حضور داشته باشند، امکان این را دارند که از طریق بخش مجازی نمایشگاه کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.
 
وی در ادامه افزود: برپایی همزمان نمایشگاه کتاب مجازی و حضوری کار عاقلانه‌ای است که به جاست تداوم داشته باشد؛ هیچ کدام از این بخش‌ها، نباید به بهانه وجود دیگری حذف شود و این رویداد فرهنگی بزرگ می‌تواند در بستر مجازی و حضوری با قدرت به کار خود ادامه دهد.
 
فاطمه سادات میرعالی در پایان گفت: ‏برنامه‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب سی‌وسوم برنامه‌های خوبی بود و می‌شد در فضای کارگاه‌های مجازی آنها را تقویت کرد، به این صورت که معرفی و رونمایی کتاب‌ها و بخشی از سخنرانی‌ها موضوعاتی بودند که می‌شد در فضاهایی مجازی آنها را دنبال کرد.
 
بنابراین گزارش، فاطمه سادات میرعالی در حال حاضر مشغول نوشتن زندگینامه امدادگری است که همسر او از جانبازان اعصاب و روان بوده و 80 در صد کار نگارش آن نیز انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها