چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
نمایشگاه «کتاب دین» برگزار می‌شود

سیدموسی کاشانی، از برگزاری نمایشگاه «کتاب دین» در قم خبر داد و گفت: طی مذاکراتی که به انجام رسید برگزاری نمایشگاه «کتاب دین» در قم قطعی است اما درباره زمان آن مقرر شد هماهنگی‌های لازم به عمل بیاید.

سیدموسی کاشانی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، درباره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: برگزاری سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بعد از وقفه یکی دوساله به‌صورت حضوری اتفاق مبارکی بود.

وی ادامه داد: امسال نمایشگاه چند شاخص دارد. برگزاری نمایشگاه به‌صورت حضوری، قابلیت مجازی آن و بحث اتصال با کتاب‌فروشی‌های استان‌ها ازجمله شاخص‌های مثبت نمایشگاه است. قم با بیش‌ از ۲۰۰ ناشر در نمایشگاه حضور دارد و معمولاً با استقبال خوبی از کتاب‌ ناشران قمی در نمایشگاه را شاهد هستیم.  

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برنامه «روز قم» در نمایشگاه گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده بود چهار پنج استان در این نمایشگاه برنامه ویژه داشتند که یکی از استان‌ها قم بود. 

این مقام مسئول یادآور شد: در حاشیه این برنامه از کتاب «شهید فخری‌زاده» که از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده‌ است و به مناسبت روز فردوسی کتاب «عرفان فردوسی» که یکی از انتشارات قم منتشر کرده است در این برنامه رونمایی شد.

وی بیان کرد: همچون سنوات گذشته، امسال میزبان تعدادی از اهالی رسانه بودیم تا برای پوشش برنامه‌های نشرهای استان قم اطلاع‌رسانی کنند. امیدواریم این مجموعه اقدامات در زمینه کتاب، بتواند سرانه مطالعه را افزایش  دهد.

کاشانی از برپایی نمایشگاه ک«کتاب دین» در قم خبر داد و اضافه کرد: امروز طی مذاکراتی که به انجام رسید برگزاری نمایشگاه «کتاب دین» در قم قطعی است اما درباره زمان آن مقرر شد هماهنگی‌های لازم به عمل بیاید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها