سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
سه نقطه در قم برای جمع‌آوری مرسولات نمایشگاه کتاب مشخص شده است

مدیر کل پست استان قم با اشاره به تجربه موفق سال گذشته درباره برنامه‌ریزی، جمع‌آوری، آماده‌سازی، رهسپاری و توزیع مرسولات ورودی و خروجی استان گفت: امسال سه نقطه جهت جمع آوری مرسولات مشخص شده است.

ابوالفضل باقری‌منش مدیر کل پست استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، درباره برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و اقدام‌های انجام شده از سوی این اداره‌کل گفت: با عنایت به شروع دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران و با توجه به تجربه موفق سال گذشته درباره برنامه‌ریزی جمع‌آوری، آماده‌سازی، رهسپاری و توزیع مرسولات ورودی و خروجی استان، علاوه بر تعامل نزدیک با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و اتحادیه ناشران استان، سه نقطه ناحیه مرکزی واحد تجارت الکترونیک، واحد پستی مستقر در مجتمع ناشران و ناحیه پستی پردیسان جهت جمع آوری مرسولات مشخص شد.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم بالای ارسال کتاب از استان قم، جمع‌آوری مرسولات به صورت دو شیفت  در ساعات 7:30 دقیقه و  11 صبح انجام خواهدشد.
 
مدیر کل پست استان قم یادآور شد: راه‌اندازی گروه مجازی بین پست و ناشران با بیش از 140 عضو در خصوص تبادلات فکری و پرسش ناشران در خصوص مسائل پستی از جمله اقدام‌های دیگر اداره پست برای حل مشکلات و برنامه‌ریزی بهتر در این‌باره است.
 
این مقام مسئول بیان کرد: بارگذاری فایل آموزشی نحوه بسته‌بندی کتاب توسط ناشران در گروه، ارسال روزانه کتاب‌های جمع‌آوری شده بدون فوت وقت و  شیفت بندی پرسنل در قالب دو شیف کاری که مرسولات نمایشگاه به صورت مجزا آماده سازی و رهسپاری شود، از دیگر اقدامات اداه کل پست استان قم بوده است.
 
باقری‌منش در پایان گفت: تجهیز واحد پست لجستیک جهت ارسال مرسولات ناشران در روزهای پیک و  هماهنگی بعمل آمده با تاکسیرانی جهت توزیع مرسولات نمایشگاه کتاب در روزهایی که حجم مرسولات بالا می‌رود، از جمله مواردی است که هماهنگی‌های آن انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها