شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
ارسال 42 اثر به دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال استان فارس

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ارسال 42 اثر ازجمله شامل 20 اثر در حوزه پژوهش به دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال این استان خبر داد.

مهدی امیدبخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، ضمن ارایه گزارش کوتاهی از روند برگزاری دومین جایزه کتاب سال فارس، گفت: در پانزده روز از ابتدای شکل‌گیری دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال فارس، تاکنون بیش از 262 نفر از فرم الکترونیکی ثبت نام بازدید که 42 فرم ارسالی را تکمیل کردند و آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال فارس ارسال کردند.
 
به گفته او، از این تعداد بیست اثر در حوزه پژوهش، سه اثر در حوزه داستان، هفت اثر در حوزه شعر، هفت اثر در حوزه کودک و نوجوان، یک اثر در حوزه مذهب و چهار اثر تاریخ و جغرافیا ارسال شده است. تمامی آثار تا کنون در فرمت چاپی بوده است.
 
امیدبخش به نویسندگان، صاحبان اثر و ناشران توصیه کرد که به دلیل حجم بالای درخواست‌ها ارسال آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.
 

 
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و ناشران می‌توانند آثار خود را به تعداد نامحدود به دبیرخانه ارسال کنند، ادامه داد: آثار در 7 گروه اصلی شامل پژوهش، داستان، شعر، کودک و نوجوان، مذهب، تاریخ و جغرافیا و بخش ویژه یادبود استاد فقید منصور اوجی و پژوهش در زمینه فارس‌شناسی مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.
 
به گفته امیدبخش، کتاب‌های الکترونیکی ارسال شده به دبیرخانه باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای هولوگرام باشد.
 
یادآور می‌شود: نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و ناشران و مؤلفان می‌توانند دو نسخه از اثر خود را به همراه فرم ثبت نام به نشانی شیراز، خیابان انوری، مجتمع تجاری اهلی، طبقه دوم، دفتر مؤسسه مهر کتاب قاصدک (دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال فارس) ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها