چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
بوکلند شیراز سقف یارانه فروش خود را پر کرد

مجید شهرابی از استقبال بالای طرح بهارانه کتاب در شعبه شیراز این کتاب‌فروشی خبر داد و استقبال از این طرح در شعبه‌های تهران و کرج بوکلند را معمولی خواند.

مجید شهرابی، مدیر مجموعه کتابفروشی‌های زنجیره‌ای بوکلند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از استقبال بالای طرح بهارانه کتاب در شعبه شیراز این کتاب‌فروشی خبر داد و گفت: استقبال از این طرح در شعبه شیراز بوکلند خیلی بالا بوده‌است؛ آنقدر‌که سقف فروش برای این طرح پر شده و امکان استفاده بیشتر از طرح بهارانه برای ما وجود ندارد؛ ولی در شعبه‌های تهران و کرج استقبال خیلی معمولی است.
 
شهرابی از اضافه‌شدن فروش مجازی به طرح بهارانه کتاب اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: اطلاع‌رسانی درستی از این امکان، صورت نگرفته است. خود من در جریان نبودم و همین الان متوجه شدم چنین امکانی هم وجود دارد.
 
وی با اشاره به اینکه باید درباره فروش مجازی طرح اطلاع‌رسانی قوی می‌شد، اضافه کرد: باید هم کتاب‌فروش را در جریان این طرح قرار می‌دادند و هم به مردم اطلاع‌رسانی می‌شد که بدون حضور در کتاب‌فروشی هم می‌توانند از خدمات طرح بهارانه کتاب استفاده کنند.

مدیر مجموعه کتاب‌فروشی‌های بوکلند، افزود: فکر می‌کنم در‌حال‌حاضر اصلا کسی مطلع نشده است که چنین امکانی هم وجود دارد.

مدیر بوکلند البته تداوم فروش ‌مجازی در طرح‌های بعدی را غیرضروری خواند و گفت: فکر نمی‌کنم بعد از جریان کرونا ادامه فروش مجازی جذابیتی داشته باشد؛ زیرا در نهایت ترجیح اولیه مردم این است که به کتاب‌فروشی بیایند، کتاب‌ها را از نزدیک ببینند و لمس کنند و حق انتخاب داشته باشند؛ درحالی‌که در فروش مجازی، شما این امکان را ندارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها