چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
سال 90 سال رونق فروش اینترنتی کتاب است

مدیرمسوول نشر «نص» با اشاره به اهمیت راه‌اندازي سيستم فروش اینترنتی کتاب برای ناشران گفت: در سال 90 تلاش داریم تا رونق بیشتری به فعالیت‌های مجازی این انتشارات دهیم.\

محمدحسین زارع در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اشاره به برنامه‌هايي که ویژه فعالیت‌های نشر نص در سال 90 تدارک دیده‌اند، گفت: یکی از این فعالیت‌ها رونق فضای مجازی حوزه فنی و مهندسی است تا علاقه‌مندان بتوانند بدون رجوع به فروشگاه‌ها از طریق اینترنت آثار مورد نیاز خود را سفارش دهند.

وی در ادامه افزود: نزدیک به 16 هزار عنوان کتاب از نشر نص و دیگر ناشران روی پایگاه اینترنتی www.nas.ir و www.farda.com قرار گرفته که در سال 90 میزان آثار چند برابر خواهد شد.
 
زارع با تاکید بر اینکه در سال جدید روند کیفی‌سازی آثار ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: فرم و محتوای کتاب‌های فنی و مهندسی نشر نص در سال 89 متفاوت و با کيفیت بیشتری ارایه خواهد شد.

وی در توضیح گزارش نشر این انتشارات در سال 89 گفت: در سال گذشته بیش از 83 عنوان کتاب منتشر شد که از این تعداد 40 عنوان چاپ نخست است. همچنین چند عنوان کتاب زیرچاپ نیز برای نمایشگاه کتاب در دست انتشار داریم که تا نمایشگاه منتشر خواهد شد.

مدیر مسوول انتشارات نص درباره مطالعه و کتابخوانی در تعطیلات نوروز گفت: بهترین عیدی در این ایام، کتاب است. کتاب می‌تواند در کنار دیگر هدایا به دوستان و خویشان ارایه شود. اهداي كتاب بر مبنای علاقه افراد در حوزه تاریخ، ادبیات و شعر مناسب‌تر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها