شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲
«صدای محزون برف» در کتاب‌فروشی‌ها شنیده شد

نخستین دفتر شعر سیمین وحیدی با عنوان «صدای محزون برف» منتشر و توسط موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبهشت راهی بازار نشر شد. این شاعر گردآوری و آماده‌سازی مجموعه‌ای از اشعار نیمایی‌اش را نیز برای چاپ در دست دارد.\

وحیدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: دفتر شعر «صدای محزون برف» حدود 50 قطعه شعر آزاد با موضوعات عاطفی، اجتماعی و آیینی را شامل می‌شود که طی 10 سال اخیر سروده شده‌اند.

وی از حدود 20 سالگی به سرودن شعر گرایش داشته است و درباره انتشار اشعارش توضیح داد: معتقدم گردآوری اشعار در یک مجموعه و چاپ آن در قالب کتاب به شهامت و جرات ویژه‌ای از سوی شاعر نیاز دارد؛ چراکه با چاپ کتاب در حقیقت اشعار خود را در معرض نقد گذاشته‌ایم.

این شاعر افزود: بنابراین ورود به این عرصه باید زمانی صورت بگیرد که سروده‌های هر شاعر ارزش نقد و بررسی شدن را داشته باشند تا با شهامت افکار و اندیشه‌هایش را برای نقد و ارزیابی در قالب کتابی منتشر کند.

‏وی در ادامه از آماده‌سازی مجموعه‌ای از اشعار نیمایی‌اش خبر داد و گفت: تعدادی از اشعار نیمایی و همچنین سپیدم را که بیشتر پیرامون موضوعات عاطفی و عارفانه سروده شده‌اند گردآوری می‌کنم تا در دومین دفتر شعرم به چاپ برسانم.

وحیدی در پایان افزود: البته عنوان نهایی و ناشر این مجموعه هنوز مشخص نشده است. اما فضای شعرها بیشتر فضایی است که به افسانه‌های کهن شباهت دارد.

سیمین وحیدی متولد 1346 ، جراح و متحصص کلیه است. وی همچنین یکی از اعضای فعال انجمن «شعر زنان تهران» است و در جلسات ماهانه این انجمن حضور می‌یابد.

دفتر شعر «صدای محزون برف» در 56 صفحه و توسط موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبشهت منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط