سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵
سلسله همايش‌هاي قرآن پژوهشي و طب برگزار مي‌شود

براساس مصوبات كميته هماهنگي و نظارت بر فعاليت‌هاي پژوهشي وزارت بهداشت، سلسله همايش‌هاي قرآن پژوهشي و طب در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي برگزار خواهد شد.\

دكتر رحيم قرباني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: كميته راهبردي قرآن‌پژوهي و طب مركز قرآن وزارت بهداشت براساس پيگيري‌هاي متعدد كميسيون پژوهش و آموزش عالي و توافق معاونت پژوهشي و تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت راه‌اندازي شد.

وي با اشاره به اينكه فعاليت‌هاي مختلف اين كميته با عنوان علوم پزشكي و طب در كشور و دانشگاه‌ها اجرا خواهد شد،‌ يادآور شد: اكنون ابلاغيه تشكيل اين كميته به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي ارسال شده است. 

قرباني گفت: موضوع‌شناسي پژوهش‌هاي بهداشت و سلامت، جمع‌آوري تحقيقات و پژوهش‌هاي قرآني، ايجاد پژوهشگاه بهداشت و سلامت و نيازسنجي عمومي برخي از پيشنهادات طرح شده در كميسيون قرآن پژوهشي را تشكيل مي‌دهد.

رييس مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت يادآور شد: كنگره‌هاي قرآن و طب از ترم دوم سال تحصيلي در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور برگزار مي‌شود.

قرباني در پايان اظهار داشت: همايش‌هاي قرآن پژوهشي به صورت سراسري و بين‌المللي در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور برگزار خواهد شد. همچنين پيشنهادي مبني بر اين كه برگزيده‌هاي كنگره قرآن پژوهي در جشنواره رازي حضور يابند نيز در جلسات مطرح شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها