چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۳
نمايشنامه "خانه خورشيد" و "سفر به شهر لك لك ها" بزودي در بازار كتاب

شهرام كرمي گفت:دو نمايشنامه "خانه خورشيد" و "سفر به شهر لك لك ها"بزودي در انتشارات خورشيد آفرين منتشر مي شوند.

شهرام كرمي، نمايشنامه نويس و كارگردان تئاتر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،گفت: نگاه ويژه اي به تئاتر كودك دارم و دو نمايشنامه "خانه خورشيد" و "سفر به شهر لك لك ها" را ويژه كودكان نوشتم.

وي با اشاره به اين كه براي نوشتن "خانه خورشيد" 5 سال وقت گذاشتم و اين نمايشنامه را چند بار بازنويسي كردم ،ادامه داد:خانه خورشيد را براساس داستان جاناتان ،مرغ دريايي اثر "ريچارد باخ" نوشتم .

كرمي با اشاره به اين كه نمايشنامه"خانه خورشيد" سفر عاشقانه يك مرغ دريايي  براي رسيدن به خورشيد است،اضافه كرد:نمايشنامه "سفر به شهر لك لك ها" درباره بچه ها ي يك محله است كه به دنبال لك لكي مي روند كه مدتها است از آن خبري نيست. 

وي با اشاره به اين كه نمايشنامه هاي"روزگارطولاني"،"تنهايي"،"شب تار كاهگل نشينها"،"ديوار"،"در بيداري" و "لطفا با مرگ من موافقت كنيد" را به چاپ رسانده است گفت:مجموعه داستان "صبح به خير آقا جان" را كه شامل 10 داستان كوتاه از جمله طعم سگ،يادداشت هاي روزانه و زير درخت توت است را آماده چاپ دارم. 

كرمي يادآور شد:نمايشنامه "پوك هاي برنجي" برنده جايزه اول،دومين دوره نمايشنامه نويسي ايثار در سال 86 و برنده دومين دوره نمايشنامه نويس مقاومت ،بزودي درمعاونت بنياد فرهنگي شهيد به چاپ مي رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها