سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۵
چنی برای پر فروش شدن کتابش از اوباما انتقاد می‌کند

یک نماینده دموکرات گفت لفاظی‌های اخیر «دیک چنی» معاون بوش علیه «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا برای پرفروش کردن کتاب خودش و تداوم حضور در افکار عمومی بوده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا)، دیک چنی، معاون رییس جمهور پیشین آمریکا چند روز قبل با انتقاد سخت از باراک اوباما گفت او سعی می‌کند وانمود کند آمریکا در حال جنگ با تروریست‌ها نیست و نتیجه کارش هم این شده که آمریکایی‌ها احساس امنیت کمتری کنند.
 
صحبت‌های چنی که به فاصله چند روز بعد از عملیات تروریستی کریسمس در دیترویت ابراز شد موج گسترده‌ای از انتقاد را برانگیخت. خود اوباما هم در واکنش به صحبت‌های چنی گفت او از روز اولي که وارد کاخ سفید شد پشت سر هم می‌گفت که آمریکا در حال جنگ است.
 
اما واکنش یکی از نمایندگان دموکرات به صحبت‌های چنی هم جالب توجه است. «آلان گریسون» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه در برنامه‌ای در شبکه MSNBC در واکنش به این سخنان گفت که حملات چنی علیه اوباما فقط روشی برای بیشتر شدن فروش کتاب اوست. گریسون گفت: صادقانه بگويم فکر می‌کنم او فقط تلاش می‌کند براي کتابی تبلیغ کند که قرار است منتشر کند.

وی افزود: او برای نوشتن خاطراتش 2 میلیون دلار گرفته و سعی دارد برای فروش کتابش، در افکار عمومی باقی بماند. گریسون با لحنی طعنه‌آمیز اضافه کرد: من واقعا نمی‌دانم چه کسی مقدمه کتاب او را می‌نویسد؟ آیا شیطان این کار را می‌کند؟ من که نمی‌دانم ولی شاید هم این طور باشد. 

دیک چنی در حال نوشتن کتابی است که به ادعای خودش بسیاری از ناگفته‌های دوره بوش در آن بازگو خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها