یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۸
تجليل از اهالي مطالعه در جشن كتاب فرهنگسراي انقلاب

فرهنگسراي انقلاب، همزمان با هفته كتاب برنامه «جشن كتاب» را با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني و تجليل از اهالي مطالعه براي عموم شهروندان برگزار مي‌كند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين برنامه با همكاري سه كتابخانه آفتاب، آفتابگردان و انقلاب اين فرهنگسرا و با حضور نويسندگان و كتابداران برگزار مي‌شود.

هدف از برگزاري اين برنامه تشويق و ترغيب شهروندان به كتابخواني و تقدير از اهالي مطالعه در راستاي ترويج فرهنگ كتابخواني و ايجاد انگيزه ميان شهروندان است.

از بخش‌هاي گوناگون اين برنامه مي‌توان به سخنراني با موضوع تاثير رسانه‌هاي نوظهور بر كمرنگ‌شدن مطالعه، تقدير از كنكوري‌هاي برتر و تجليل از «رحيم روح‌بخش» و «حكيمه اميري» دو نويسنده حوزه انقلاب اشاره كرد.

در اين برنامه از كوچك‌ترين و مسن‌ترين اعضاي سه كتابخانه فرهنگسراي انقلاب تقدير مي‌شود. همچنين در اين برنامه مصطفي رحماندوست، نويسنده حوزه كودك و نوجوان درباره كتابخواني و خانواده سخنراني خواهد كرد.

جشن كتاب فرهنگسراي انقلاب از ساعت 15 تا 17 در سالن فجر فرهنگسراي انقلاب برگزار مي‌شود. علاقه‌مندان براي حضور در اين برنامه مي‌توانند به نشاني بزرگراه نواب خيابان كميل شرقي مراجعه كنند.

هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از بيست و سوم تا 30 آبان ماه در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط