یکشنبه ۷ تیر ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۸
«تلفن همراه» استفن کینگ در ایران زنگ خورد

رمان ترسناک «تلفن همراه» اثر استفن کینگ، نویسنده آمریکایی رمان‌های وحشت‌آفرین، به فارسی ترجمه شد و در ایران منتشر می‌شود.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این رمان را شهره بری به فارسی ترجمه کرده که ترجمه او از سوی موسسه انتشاراتی «نگارینه» روانه کتاب‌فروشی‌های ایران می‌شود.

کینگ این رمان را در سال ۲۰۰۶ میلادی با نام اصلی «Cell» نوشته و منتشر کرده است. داستان این رمان در «نیو انگلند» اتفاق می‌افتد و نویسنده در آن ماجرای مرد هنرمندی نقل می‌شود که تحت تاثیر ارتعاشات مرموزی که گویا از تلفن همراه منتشر شده،‌ رفتاری تبهکارانه پیدا کرده است.

استفن کینگ، نویسنده ۶۱ ساله امریکایی، بیش‌تر به دليل انتشار داستان‌های ترسناک شهرت دارد. او تاکنون بیش از ۲۰۰ داستان و رمان منتشر ساخته که اکثر آنها با مضامین هراس آور همراه بوده‌اند. از برخی آثار این نویسنده، فیلم‌های پروفروشی همچون «مسیر سبز» (The Green Mile)، تهیه و نمایش داده شده‌اند.

از این نویسنده تاکنون آثاری چون «مسیر سبز»، «آتش افروز»، «بیوک مرموز»، «خانه سیاه»، «خزان بی‌گناهی جسد»، «داستانی زمستانی»، «شکارچی رویا»، «راز» و «درخشش» به فارسی ترجمه و در ایران منتشر شده‌اند.

ترجمه فارسی «تلفن همراه» در ۵۵۴ صفحه چاپی منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط