دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
علیرضا طبایی به دلیل کرونا در آی‌سی‌یو بستری شد/ هنوز شرایط پایدار نیست

فرزند علیرضا طبایی از بستری شدن این شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.

احمد طبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه از دو هفته پیش پدر دچار علائم کرونا شد و با توجه به توصیه‌های پزشک معالج در خانه خود را قرنطینه و مراحل درمان را آغاز کرد؛ اما متاسفانه درمان موثر نبود و وضعیت روز به روز بدتر شد.

وی ادامه داد: با توجه به تشدید بیماری، وی به بیمارستان منتقل و در بخش آی‌سی‌یو بستری شد و در بررسی‌های بیشتر پزشکان متوجه شدند که میزان درگیری ریه بیشتر شده و متاسفانه وضعیت پدر تا این لحظه به شرایط پایداری نرسیده‌ است.

طبایی در پایان گفت: با توجه به ناپایداری شرایط، پزشکان هنوز نتوانسته‌اند آینده بیماری را پیش‌بینی کنند؛ از این رو امیدواریم که هرچه زودتر وضعیت پدر بهبود یابد.


علیرضا طبایی زاده ۱۴ آذر سال ۱۳۲۳ در شهر شیراز است که اولین مجموعه شعرش با عنوان «جوانه‌های پاییز» در تیرماه ۱۳۴۴ منتشر شد. از این شاعر مجموعه‌ شعرهای «جوانه‌های پاییز» سال ۱۳۴۴‌، انتشارات پیروز، «از نهایت شب» سال ۱۳۵۰‌، انتشارات بامداد، «خورشیدهای آن سوی دیوار» سال ۱۳۶۰، انتشارات توس، «شاید گناه از عینک من باشد» سال ۱۳۸۵‌، انتشارات آیینه جنوب (این مجموعه به عنوان کتاب سال‌، برگزیده جایزه شعر خبرنگاران شد.)، «مادرم ایران» سال ۱۳۹۱، انتشارات شادان، «تندر اما ناگهانی‌تر» سال ۱۳۹۲، انتشارات آوای کلار منتشر شده است.
 
خبرگزاری کتاب ایران برای این شاعر پیشکسوت آرزوی بهبودی و سلامتی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها