یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

نشست رونمایی و معرفی دو کتاب «اصول و مبانی اقتصاد اسلامی در قرآن» و «روش‌شناسی؛ پیوند میان دستگاه مفهومی قرآن کریم و علوم مدرن» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نشست رونمایی و معرفی دو کتاب «اصول و مبانی اقتصاد اسلامی در قرآن» و «روش‌شناسی پیوند میان دستگاه مفهومی قرآن کریم و علوم مدرن» دوشنبه‌(بیست‌وپنجم بهمن ماه 1400) ساعت 10 به همت خانه کتاب و ادبیات ایران و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق‌(ع) برگزار می‌شود.
 
در این نشست اصغر آقامهدوی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع)، سید‌محمد جواد هراتی، قائم مقام وزیرعلوم در امور علوم انسانی، عادل پیغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و احمد پاکتچی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین‌المللی یونسکو حضور خواهند داشت.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای نشست رونمایی و معرفی دو کتاب «اصول و مبانی اقتصاد اسلامی در قرآن» و «روش‌شناسی؛ پیوند میان دستگاه مفهومی قرآن کریم و علوم مدرن» دوشنبه(بیست‌وپنجم بهمن ماه 1400) ساعت 10 به صفحه آپارات خانه کتاب و ادبیات ایرن به نشانی khaneketab@ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها