دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
«فرماندهان دفاع مقدس شهيد احمد كاظمی» تجدید چاپ شد

کتاب «فرماندهان دفاع مقدس شهيد احمد كاظمی (مجموعه مقالات)» از سوی انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تجدید چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کتاب شهید کاظمی را برای دومین‌بار تجدید چاپ کرد. این کتاب در واقع مجموعه مقالاتی در خصوص شهید کاظمی و نحوه مدیریت وی در لشکر 8 نجف اشرف است. کتاب «فرماندهان دفاع مقدس شهيد احمد كاظمي (مجموعه مقالات)» متشکل از 10 فصل است.
 
فصل اول با عنوان «شهيد احمد كاظمی از نمای نزديک و دور» به روایت دكتر محسن رضايی است. فصل دوم با عنوان «شهيد كاظمی و نقش او در جنگ» گفت‌وگو با سردار غلامعلی رشيد و سردار قاسم سليمانی به نویسندگی محمد دروديان است.
 
فصل سوم با عنوان «فرمانده شهيد به روايت فرمانده ديگر» به قلم سردار غلامعلی رشيد است و فصل چهارم با عنوان «احمد كاظمی در جنگ و پس از آن» به نویسندگی دكتر حسين علايی است.
 
فصل پنجم به نویسندگی مجید نداف، «مرز مديريت آشتی‌پذیر و مديريت» نام دارد. فصل ششم با عنوان «خنده در حلقه‌ آتش و آب» به روایت سردار مصطفی ايزدی بوده و فصل هفتم با نام «پيشروی در عمق: لشكر8 نجف در عمليات والفجر8» به قلم مهدی انصاری به نگارش درآمده است.  
 
در فصل هشتم مهدی انصاری به جنگ و گريز در شرق بصره لشكر8 نجف اشرف در عمليات كربلای 5 پرداخته است. موضوع فصل نهم، تجزیه‌وتحلیل عوامل و شرايط مؤثر در پايان جنگ است که سخنرانی شهيد احمد كاظمی است. آخرین فصل نیز سخنرانی دکتر حسن روحانی با عنوان نقش سپاه در جنگ و تأمين امنيت است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها