سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
یگان ویژه اصفهان صاحب کتابخانه تخصصی شد

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان از همکاری این نهاد جهت افتتاح کتابخانه تخصصی یگان ویژه نیروی انتظامی با مجموعه‌ای بالغ بر هشت هزار جلد کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، طیبه فاطمی درباره افتتاح کتابخانه تخصصی یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: جلسات مشترکی با مسئولان یگان ویژه پیرامون مشاوره در حوزه ایجاد و راه‌اندازی کتابخانه یگان داشتیم که طی هم‌اندیشی‌های مشترک، مشورت‌های لازم در خصوص نوع منابع، نحوه سازماندهی، نرم افزار مورد نیاز و خدمات اطلاع‌رسانی ارائه شد.

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان افزود: بازدید از محل کتابخانه شامل سالن و مخزن با حضور سرهنگ رضا نصیری فرمانده یگان ویژه استان اصفهان به همراه مسئولین فرهنگی یگان ویژه نیز از جمله اقداماتی بود که در این راستا انجام شد.

وی با بیان اینکه این کتابخانه همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: در مخزن این کتابخانه مجموعه‌ای بالغ بر هشت هزار جلد کتاب موجود است که پرسنل یگان ویژه برای تهیه کتاب‌های موردنظر می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

فاطمی یادآور شد: نرم افزار مورد نیاز این کتابخانه به‌زودی نصب و پس از آموزش‌های لازم برای ساماندهی اطلاعات از جمله ذخیره، ویرایش، بازیابی و اشاعه اطلاعات به نیروهای کتابخانه یگان ویژه، ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها