چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۰
دور جدید نشست‌های نقد شعر و داستان کودک و نوجوان

دور جدید نشست‌های نقد شعر و داستان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با دبیری شهرام رجب‌زاده و همکاری مهروش طهوری آغاز شده است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این نشست‌ها که دور جدیدی از فعالیت‌های شعر این انجمن محسوب می‌شود، روزهای چهارشنبه به صورت یک هفته در میان (از جمله چهارشنبه هفته آتی) برگزار می‌شود.

نشست‌های کارگروه داستان این انجمن نیز یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل انجمن برگزار می‌شود. نشست بعدی این کارگروه یکشنبه هفته آینده برپا خواهد شد.
 
در این جلسات تخصصی که مسوولیت آن را زهره حسین‌چی به عهده دارد، قصه‌هایی از نویسندگان جوان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
 
وحيد نيكخواه آزاد، حديث لرزغلامي، نويد سيدعلي اكبر، كاظم اخوان، محمود برآبادی، فریدون عموزاده‌خلیلی، مهدی حجوانی و چند تن دیگر از اعضای انجمن در این جلسات شرکت مي‌كنند و به بحث و تبادل نظر درباره داستان‌ها می‌پردازند.

جلسات کارگروه ادبیات نمایشی این انجمن نیز به سرپرستی عباس جهانگیریان و مجید راستی، یک هفته در میان روزهای سه‌شنبه در محل انجمن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست‌ها می‌توانند در ساعت و روز یادشده به نشانی خیابان مفتح، خیابان سمیه، بن بست پروانه، پلاک 17 مراجعه کنند. 



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها