شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تجلیل از برگزیدگان کتاب سال اردبیل

همزمان با مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل، برگزیدگان کتاب سال این استان تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل از 21 تا 26 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل برگزار می‌شود.

این دوره از نمایشگاه در دو سالن مجزا و با حضور 306 ناشر از سراسر کشور 34 هزار و 243 عنوان کتاب را در 145 غرفه عرضه می‌کنند.

از استان اردبیل 10 ناشر در نمایشگاه حضور دارند و بخش فروش متمرکز، کتاب‌هایی از 45 ناشر را عرضه می‌کند. هشت کتابفروش منتخب شهر اردبیل در برگزاری نمایشگاه همکاری دارند و بن‌های تخفیف که در نمایشگاه توزیع می‌‌شود تا 15 روز بعد از برگزاری در این کتاب‌فروشی اعتبار خواهد داشت. مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

تقدیر از برگزیدگان کتاب سال استان و تقدیر از نویسندگان 10 عنوان کتاب و سه ناشر فعال استان، کارگاه داستان‌نویسی و قصه‌گویی، اجرای برنامه قرآنی و پیوند کتاب کودک، نشست کتاب‌خوانی با محوریت معرفی آثار نویسندگان استان، برگزاری نشست اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی با حضور جعفر ابراهیمی شاهد و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان ازجمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل 21 تا 26 آبان‌ماه از ساعت 10 صبح تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها