دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
انتشار 2 اثر مهارتی در مجموعه «زندگی آموختنی است»

کتاب‌های «مهارت‌های دم دستی» و «به همین سادگی به همین پیچیدگی» دو اثر دیگر از مجموعه «زندگی آموختنی است» که در حوزه مهارت‌های حل مساله و توانایی‌های کاربردی زندگی تدوین شده‌اند و به زودی منتشر می‌شوند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که یکی از رسالت‌های خود را فعالیت در زمینه آموزش و پوشش حوزه‌های مغفول این جریان می‌داند، در راستای مهارت‌افزایی دانش‌آموزان و شهروندان مجموعه کتاب‌هایی را با عنوان «زندگی آموختنی است» در دست تهیه و تولید دارد.

این مرکز می‌خواهد با ارایه این آثار در دوره‌های آموزشی خود، مهارت‌های زندگی موفق، مواجهه با حل بحران، استفاده مناسب از ظرفیت‌های محیطی، ساختن اشیا و روابط آسیب دیده به جای دور انداختن و انتخاب‌های جدید، بخش‌هایی از حوزه آموزش کشور را که تنها به حفظیات و آموزش تئوری‌ها معطوف شده‌اند، تکامل بخشد. 

در این راستا، دو کتاب دیگر در دست تولید است که به زودی منتشر و ابتدا در شبکه آموزشی فرهنگی هنری شهرداری تهران توزیع می‌شود.

کتاب «مهارت‌های دم دستی» نوشته فاطمه موحدی‌نیا اثری است که در زمینه مهارت‌های زندگی ویژه نوجوانان تالیف شده و به مخاطبان خود می‌آموزد که با استفاده از چه توانایی‌هایی می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری نایل شوند.

«به همین سادگی، به همین پیچیدگی» اثر دیگری است که به قلم همین محقق درباره شیوه‌های حل مساله پدید آمده و یادآوری می‌کند که با استفاده از چه مهارت‌هایی می‌توان بر مشکلات فردی و اجتماعی زندگی غلبه کرد. آموزش اصلی این آثار استفاده از ظرفیت‌های در دسترس برای حل مشکلات است. 

دکتر سیدهادی معتمدی، دکتر حسین فکرآزاد، سیدمحمدرضا دربندی و بهمن مشکینی مسوولیت نظارت و تایید محتوای این کتاب‌ها را عهده‌دار بوده‌اند.

کتاب‌های «مهارت‌های دم دستی» و «به همین سادگی، به همین پیچیدگی» از سوی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مرحله صفحه‌آرایی‌اند و به زودی منتشر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها