شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
«هوانیروز؛ نگاهی به گذشته، حال و آینده» به زودی منتشر می‌شود

«هوانیروز؛ نگاهی به گذشته، حال و آینده» عنوان کتابی است که به زودی از سوی انتشارات سوره سبز منتشر می‌شود و قرار است در تیرماه سال جاری رونمایی شود.-

محسن صادق‌نیا، مدیر انتشارات سوره سبز به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت:  این کتاب از سوی امیر سرتیپ خلبان هوشنگ یاری، فرمانده کنونی هوانیروز نوشته شده است و نویسنده در این کتاب به هوانیروز از منظر قدرتمندترین نیروی بالگردی خاورمیانه پرداخته است.

وی درباره اهداف تالیف این کتاب توضیح داد: امیر یاری با توجه به این‌که در دانشگاه‌های دافوس، شهید ستاری، افسری امام علی(ع) و دانشگاه دفاع ملی مشغول تدریس است، به دلیل نبود منبع فارسی مناسب در زمینه نقش نیرو‌های بالگردی در پیشبرد اهداف نظامی اقدام به نگارش این کتاب کرده است.

صادق‌نیا با بیان این‌که «هوانیروز؛ نگاهی به گذشته، حال و آینده» مراحل طراحی جلد را می‌گذراند، اظهار کرد: این کتاب پس از بررسی اجمالی نحوه شکل‌گیری هوانیروز در ایران به نقش این نیرو در هشت‌سال دفاع مقدس پرداخته است و در ادامه با اشاره به امکانات فعلی نیرو، نگاهی به افق آینده این نیرو دارد.

وی در پایان گفت: کتاب «هوانیروز؛ نگاهی به گذشته، حال و آینده» در 260 صفحه به زودی منتشر و در تیر‌ماه سال جاری (1392) در ستاد فرماندهی هوانیروز رونمایی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها