چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵
واپسین جمعه سال با نمایشگاه کتاب «فصل دل‌تکانی» همراه شوید

نمایشگاه کتاب «فصل دل‌تکانی» که از هفته پایانی بهمن‌ماه آغاز شده بود، واپسین جمعه سال به کار خود خاتمه می‌دهد. در این نمایشگاه بیش از 500 عنوان کتاب در حوزه‌های گوناگون به عموم شهروندان ارایه می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران «فصل دل‌تکانی» را برای پنج هفته پایانی سال 91 در نظر گرفته بود، برپایی نمایشگاه کتاب پنجشنبه و جمعه پنج هفته پایانی سال برگزار شد و این هفته «فصل دل‌تکانی» به کار خود پایان می‌دهد. 

مسلم اسماعیلی، مسوول کتابخانه رازی منطقه 11 شهرداری تهران در گفت‌وگو با «ایبنا» با اشاره به این که مسوولیت غرفه نمایشگاه کتاب فصل دل‌تکانی را فروشگاه زنجیره‌ای اتکا در خیابان امام خمینی(ره) عهده‌دار است، عنوان کرد: در این غرفه بیش از 500 عنوان کتاب با موضوع‌های مختلف ارایه می‌شوند.

وی افزود: در این راستا با انتشارات کلید و انتشارات دیباگران هماهنگی‌هایی انجام شد تا کتاب‌های تخصصی حوزه کامپیوتر، آثار مذهبی، روانشناسی و ادبیات را در این غرفه ارایه کنند. همچنین از انتشارات ارتش جمهوری اسلامی(آجا) تقاضا کردیم تا کتاب‌های دفاع مقدس را به این مکان فرهنگی بیاورند.

اسماعیلی ارایه کتاب‌های ویژه گردشگری به همراه نقشه‌های استان‌ها را از محصولات نمایشگاه کتاب فصل دل‌تکانی عنوان کرد که به دلیل افزایش مسافرت‌های نوروزی می‌تواند در راستای راهنمایی مسافران نقش به‌سزایی داشته باشد.

تمامی کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با 15 درصد تخفیف به عموم مخاطبان ارایه می‌شوند.

نمایشگاه کتاب «فصل دل‌‌تکانی» پنجشنبه، 24 اسفندماه از ساعت 15 تا 20 برپاست و واپسین جمعه سال 1391 ساعت 15 به کار خود خاتمه می‌دهد. 

عموم علاقه‌مندان می‌توانند در زمان‌های یاد شده به فروشگاه اتکا شهید چمران به نشانی خیابان امام خمینی(ره) بعد از میدان حسن‌آباد مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها