چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
نیازسنجی کتاب برای جوانان ضروری است

شهردار داراب در استان فارس خواستار فعالیت همگانی برای ترويج کتابخوانی شد و گفت: باید برای توسعه كتابخواني نيازسنجي كرد._

ابوذر علي‌ياري در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: برای هرسني و در هر مقطع زماني بايد خواسته‌هاي جوانان را جدی گرفت و علایق آن‌ها را نيازسنجي كرد.

وی افزود: باید كتاب‌هايي در اختيار جوانان قرارداده شود که از هر نظر نيازهاي‌شان را برطرف و آنان را با مسایل روز علم و دانش و تكنولوژي آشنا كند.

علی‌یاری عنوان کرد: متاسفانه اغلب چندين نمايشگاه كتاب پشت‌سر هم برگزار می‌شود که به اعتقاد من يك سونگري در آن‌ها نمايان است.

وی گفت: به نظر مي‌رسد نیازسنجی و ترغیب جوانان به کتاب و کتابخوانی در شرح وظايف آموزش و پرورش نهفته است و تا زمانی که اين سازمان بزرگ در حمايت از اين مقوله وارد نشود، ديگر تلاش‌ها بدون اثر خواهند ماند.

شهردار داراب متذكر شد: كتابخانه شماره يك اين شهرستان در حال فعاليت است و كتابخانه شماره دو با پيشرفت قابل ملاحظه‌ درحال ساخت است.

وي در پایان عنوان کرد: شهرداري و شوراي اسلامي اين شهر در راستاي توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني قدم‌هاي ارزنده‌اي برداشته‌اند و اميدواريم اين فعاليت‌ها ادامه پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط