سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
كتاب‌هاي درسي ششم ابتدايي با رويكرد ديني و تربيتي تهيه شده‌اند

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش گفت: محتوای كتاب‌هاي درسي پایه ششم ابتدايي، دانش‌آموزان را با معارف ديني، اصول تربيتي و پرورشی آشنا می‌کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، حسین هژبري در این باره اظهار کرد: کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی به‌گونه‌ای تالیف شده‌اند که دانش‌آموزان ديگر دغدغه كنكور و دانشگاه را ندارند و فرصت پرورشي مناسب‌تري براي معلمان مدارس ايجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: دوره پيش‌دانشگاهي يكي از سال‌هاي كم ‌اثر از نظر فعاليت‌هاي ديني و پرورشي در مدارس بود. همچنین در اين دوره فرصت پرورشي كمتري براي دانش‌آموزان ايجاد مي‌شد.

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش در ادامه سخنانش گفت: با استقرار نظام آموزشی 3ـ 3ـ 6 فرصت پرورشي مناسب‌تري براي دانش‌آموزان در وزارت آموزش و پرورش فراهم می‌شود.

هژبری در پایان سخنانش گفت: دانش‌آموزان دوره پيش‌دانشگاهي با توجه به وجود دغدغه‌اي به نام كنكور از فعاليت‌هاي پرورشي فاصله مي‌گرفتند و در امور تربيتي مدرسه مشاركت كمتري داشتند كه با حذف دوره پيش‌دانشگاهي و استقرار نظام آموزشي 3ـ 3ـ 6 اين معضل به صورت کامل برطرف خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط