جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
آثار برتر مسابقات فرهنگی و پژوهشی دانش‌آموزان کتاب می‌شود

رییس اداره فرهنگی ـ سیاسی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مرحله کشوری سی‌امین جشنواره مسابقات فرهنگی و پژوهشی دانش‌آموزان سراسر کشور در شهریورماه خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش آثار برتر دانش‌آموزان را در این مسابقات در قالب کتاب منتشر خواهد کرد._

عبدالکریم رستمی با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و پژوهشی دانش‌آموزان سراسر کشور با آغاز سال تحصیلی در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استان و کشوری برگزار می‌‌شود. در سال تحصلی 91 ـ 90 حدود سه میلیون و 229 هزار و 167 دانش‌آموز سراسر کشور در مرحله آموزشگاهی این مسابقات ثبت‌نام کرده اند.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش در شهریورماه سال جاری به برگزاری مرحله کشوری این دوره از مسابقات فرهنگی و پژوهشی دانش‌آموزان در دو مرحله دختران (9 تا 13 شهریور) و پسران(31 مرداد تا 4 شهریور) به ترتیب به میزبانی استان همدان و شهرستان یاسوج اقدام خواهد کرد.

رییس اداره فرهنگی ـ سیاسی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: مطالعه و تحقیق، کتابخوانی، داستان‌نویسی، شعر، نشریه دیواری و وبلاگ‌نویسی عناوین رشته‌هایی‌اند که دانش‌آموزان در این دوره از مسابقات فرهنگی و پژوهشی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رستمی با بیان این‌که «کشف، شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی دانش‌آموزان از جمله هدف اصلی برگزاری مسابقات فرهنگی و پژوهشی دانش‌آموزی محسوب می‌شود» اظهار کرد: آثار برتر دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله کشوری در سه رشته مطالعه و تحقیق، داستان‌نویسی و شعر در قالب کتاب منتشر خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط