یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰

بیست و ششمین نشست بین المللی مدیران حقوق 9 اکتبر 2012 (18 مهر) در پیش برنامه نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری اتریش، در این نشست قرار است تفاوت‌های میان بازارهای ادبی کوچک و بزرگ مورد تحقیق و پژوهش قرار گیرد. به عنوان مثال در زمینه حقوق، فرصت‌ها و ریسک‌های موجود، بازار بسیار عظیم کشور چین بررسی می‌شود.
 
به علاوه در کنار کشور پهناوری چون چین کشورهای دیگری نیز در این عرصه مطرح‌اند که به لحاظ مساحت بسیار کوچکترند و از جمله آن‌ها می توان به ترکیه، استونی و کشورهای حوزه دریای بالتیک و کشورهای حوزه اسکاندیناوی اشاره کرد. در این نشست به حقوق آثار دیجیتالی نیز پرداخته می شود. 

«باربارا بکر» مدیر این پروژه بین المللی اظهار كرد: تبادل تجربیات و پیشرفت ها در عرصه کاری برای مدیران حقوق بسیار حایز اهمیت است. این نشست برای این گروه بین‌المللی فعال همواره اطلاعات جدید و پیشنهادهایی برای حل مشکلات ارایه می‌کند. ما در سال‌های اخیر شاهد ورود کشورهای تازه‌ای به عرصه مدل‌های تجاری دیجیتالی بودیم و امروزه دانستن اوضاع و احوال انتشار آثار الکترونیکی سهم مهمی در بررسی هر بازاری را تشکیل می‌دهد. هر کسی که استفاده صحیح از این نشست را بداند، با بهره گرفتن از سخنرانان، مجریان و شرکت کنندگان شبکه‌ای را برای بسیاری بازارهای مختلف ایجاد می کند که ویژگی اصلی این شبکه دگرگونی همیشگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها