سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۱
«جایزه حوا» در بازار جهانی کتاب ایران

نشست بررسی جایزه ادبی حوا همزمان با بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بازار جهانی کتاب ایران برپا خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی آژانس ادبی حوا، نشست معرفی اهداف و برنامه‌های جایزه ادبی حوا در سرای اهل قلم بین‌الملل 16 اردیبهشت ماه سال 1391 از ساعت 17 تا 18 و 30 دقیقه در بازار جهانی کتاب تهران برپا خواهد شد.

جایزه ادبی حوا جشنواره‌ای است که امسال برای نخستین بار از سوی آژانس ادبی حوا برپا خواهد شد و در آن بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان ایرانی که به زبان‌های بین‌المللی منتشر شده‌اند معرفی خواهد شد.

كتاب‌هايي در اين جشنواره پذيرفته مي‌شود كه در سال‌هاي 1388 تا 1390 (2009 تا 2011 ميلادي) توسط ناشر ايراني به زبانی غیر از زبان فارسی چاپ شده و مخاطب آن گروه‌هاي سني خردسالان، كودكان و نوجوانان باشند.

در «جایزه ادبی حوا» كلیت آثار رسيده (متن، تصوير، طرح جلد و...) توسط هیات داورانی متشکل از متخصصان داخلي و خارجي كتاب كودك و نوجوان داوری خواهد شد.

زمان داوري و برپایی این جشنواره تابستان 1391 خواهد بود و جوايزی برای آن درنظر گرفته شده‌است كه در معرفي و حضور آثار برتر، پدیدآورندگان و ناشران‌ آنها در عرصه نشر بين‌الملل موثر باشد.

ناشران و مولفان متقاضي شركت در این جشنواره باید دو نسخه از كتاب خود را تا پایان نمایشگاه کتاب تهران به دبيرخانه این جشنواره در «آژانس ادبي حوا» یا غرفه آژانس ادبی در بازار جهانی کتاب ایران تحویل دهند.

از علاقه‌مندان خواسته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های دبیرخانه این جایزه که عبارتند از 88908876 یا 87-88944086 تماس بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها