یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶
نخستین «شب شعر رودکی» برگزار می‌شود

نخستین «شب شعر مجله رودکی» همراه با رونمایی از پنج مجموعه شعر تازه منتشر محمد عزیزی چهارشنبه(27 بهمن) در سالن اجتماعات انتشارات بدرقه جاویدان برگزار می‌شود.\

عزیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره این شب شعر توضیح داد: محمود معتقدی، علی‌رضا طبایی، سعید سلطانی‌طارمی، محمدعلی شاکری‌یکتا، مهدی عاطف‌راد و جمعی از علاقه‌مندان حوزه در این نشست حضور دارند و به شعرخوانی و بررسی آثار من می‌پردازند.

وی افزود: علاوه بر قرائت برخی از سروده‌هایم به پرسش‌هایی که از جانب حاضران در نشست درباره شعرهایم مطرح می‌شود نیز پاسخ می‌دهم.

این شاعر از برگزاری «شب شعر مجله رودکی» به صورت ماهانه خبر داد و گفت: هدف از برپایی این شب شعرها ایجاد محفلی صمیمی برای شاعران و علاقه‌مندان حوزه شعر است تا به ارائه آثار، معرفی شاعران و ترویج ادبیات منجر شود.

«خون کبوتران»، «اما شغاد را چه کند در پس درخت»، «این روزها»، «از ما جز این ترانه نمی‌ماند» و «ترانه‌های بی‌هنگام» عنوان پنج مجموعه شعر تازه منتشر شده عزیزی هستند که در این شب شعر رونمایی می‌شوند. این مجموعه‌ها توسط نشر روزگار روانه بازار کتاب شدند.

نخستین «شب شعر مجله رودکی» چهارشنبه(27 بهمن) از ساعت 16 تا 18 با حضور شاعران و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات انتشارات بدرقه جاویدان واقع در خیابان ولیعصر(عج)، نبش خیابان فاطمی برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط