شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۰
سروده‌های آقایی برررسی می‌شود

نشست دوشنبه(29 شهریور) از سلسله نشست‌های کانون ادبیات ایران به نقد و بررسی مجموعه شعر «عبدالقادری از جنگل آمده بود» سروده سهند آقایی اختصاص دارد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کانون ادبیات ایران، در این نشست شیوا ارسطویی و علی مسعودی‌نیا به عنوان منتقد حضور دارند و به بررسی سروده‌های آقایی می‌پردازند.

سهند آقایی متولد سال 1366 و دانش‌آموخته‌ ادبیات فارسی‌ در دانشگاه تهران است. پیش‌تر مجموعه‌شعر دیگرش با عنوان «شبان سرزمین‌های زخم» توسط نشر ثالث راهی بازار نشر شده بود.

«پنجره‌های شکوه بازی» ترجمه‌ اشعاری‌ از ریمون کنو، ژان فولن و دنیس گرنو و «نبودن خیلی راحت‌تره» ترجمه شعرهای آلن بسکه عنوان دیگر کتاب‌های این شاعر و مترجم هستند که به ترتیب توسط نشر ثالث و نشر مشکی راهی بازار کتاب شده‌اند.

«عبدالقادری از جنگل آمده بود» زمستان 1388 توسط انتشارات «جوانه‌ توس» منتشر شد.

دویست و نود و یکمین نشست هفته کانون ادبیات ایران به نقد و بررسی مجموعه شعر «عبدالقادری از جنگل آمده بود» سروده سهند آقایی اختصاص دارد.

این نشست دوشنبه(29 شهریور) از ساعت 17 در سالن اجتماعات کانون ادبیات ایران واقع در خیابان مفتح جنوبی، روبروی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، شماره 25 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط