شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵
همه چيز درباره تردميل

كتاب «تردميل؛ طرز استفاده از آن» اثر دكتر حميد طباطبايي از سوي انتشارات ورزش منتشر شد.\

به گزارش خبر‌گزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين كتاب از هشت فصل تشكيل شده است كه در فصل نخست، مخاطب با تاريخچه و تعريف لغت تردميل آشنا مي‌شود. 

بر اساس مطالب كتاب، تردميل توسط كارديولوژيستي به نام «روبرت بروس» كه وي را پدر كارديولوژي تمرين مي‌نامند، ابداع شده است.

در فصل دوم مخاطب با خصوصيات يك تردميل خوب آشنا مي‌شود تا بتواند پيش از خريد آن به آن توصيه‌ها عمل كند و يك تردميل مناسب و قابل استفاده‌تري را انتخاب و خريداري كند. همچنين در فصل سوم مخاطب مي‌آموزد كه قبل از شروع تمرين با تردميل چگونه تركيب و توزيع چربي بدن را ارزيابي كند.

فصل چهارم اين كتاب به اهميت و فوايد تمرينات هوازي با تردميل پرداخته، به مخاطب مي‌آموزد كه چگونه شدت تمرين بر روي تردميل را انتخاب كند. نويسنده در فصل پنجم توصيه‌هايي براي استفاده از تردميل ارايه كرده است كه مي‌تواند براي مخاطب مفيد واقع شود.

فصل ششم اين اثر به رابطه بين بيماري‌ها و تمرينات هوازي برروي تردميل پرداخته است كه از جمله اين بيماري‌ها مي‌توان به فشار خون بالا، ديابت و بيماري شريان كرونر اشاره كرد و در فصل هشتم مخاطب مي‌آموزد كه چگونه مي‌تواند عادات نادرست غذايي را تغيير دهد.

چاپ دوم كتاب «تردميل؛ طرز استفاده از آن» اثر دكتر حميد طباطبايي در شمارگان 2000 نسخه، 96 صفحه و قيمت 50 هزار ريال از سوي انتشارات ورزش چاپ و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط