یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۰
پايگاه «حوزه نت» به عنوان يكي از برترين‌ها انتخاب شد

پايگاه اطلاع‌رساني حوزه نت به عنوان «بهترين پايگاه اسلامي مرجع و مبلغ دنيا» در سومين جشنواره و نمايشگاه رسانه ديجيتال شناخته شد.

مهدي پوست‌چيان، كارشناس اطلاع‌رساني مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي، در گفت‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر، بيان داشت: اين پايگاه اطلاع‌رساني مي‌كوشد با استفاده از منابع و كتاب‌هاي اصيل اسلامي، زمينه‌هاي شناخت وسيع‌تري را از ديدگاه‌ها و معارف پيامبر اكرم(ص) و اهل‌بيت ايشان(ع) فراهم آورد.

وي متذكر شد: اين پايگاه اطلاع‌رساني موفق به كسب رتبه برتر در سومين جشنواره و نمايشگاه رسانه ديجيتال شد و به همين مناسبت طي مراسمي كه عصر امروز(يكشنبه) در تالار وحدت برگزار مي‌شود، لوح تقدير خود را از دست رييس جمهور دريافت مي‌كند.

پوست‌چيان يادآور شد: پايگاه حوزه نت، نخستين پايگاه اطلاع‌رساني شيعي در جهان اسلام است كه با ارايه مضامين يا تمامي متن كتاب‌هاي اسلامي، ديني، معرفتي و ... در راستاي ترويج و تعميق باورها و آموزه‌هاي دين مبين اسلام فعاليت مي‌كند.

اين پايگاه اطلاع‌رساني از بخش‌هاي گوناگوني نظير قرآن، عقايد، اخلاق، پيامبر(ص) و اهل‌بيت(ع)، فرهنگ و تمدن، تاريخ اسلام، زن در اسلام، احكام و عبادات، مذاهب و فرق اسلامي، اخلاق و خودسازي، ولايت و رهبري، عرفان نظري، احكام و عبادات، انقلاب اسلامي، اسلام و اديان، اخلاق و خودسازي و ... است كه علاوه بر ارايه مطالبي در بخش‌هاي مقالات، پرسش‌ها و پاسخ‌ها، به ارايه آخرين اطلاعات و اخبار اين حوزه نيز مي‌پردازد. 

تهيه و توليد دانشنامه‌هاي گوناگون ديني، معرفي مراكز اسلامي، تشريح زندگينامه علما، متون ديني، معرفي محققان و نگارخانه از بخش‌هاي جانبي كتابخانه مرجع اين پايگاه‌اند كه در پاسخگويي به سوالات و تكميل اطلاعات علاقه‌مندان و پژوهشگران تخصصي و عام اين مركز نقش به‌سزايي ايفا مي‌كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط