دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
قرآن بخوانید، کتاب جایزه‌ بگیرید

گلستان- کودکان و نوجوانان در غرفه کبوترانه هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گلستان حضور پیدا می‌کنند و با قرائت سوره‌های کوتاه قرآن کریم، کتاب جایزه می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گلستان با غرفه‌های مختلف و متنوع قرآنی همچون کتاب، هنرهای تجسمی، بازی و سرگرمی، کرسی‌های تلاوت، کارگاه‌های سبک زندگی با شعار «می‌خوانمت» در سازه نمایشگاهی تالار فخرالدین اسعد گرگانی در حال برپایی است.

همه‌روزه در غرفه کبوترانه این رویداد قرآنی و به همت کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، مسابقه قرائت سوره‌های کوتاه قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان برپا می‌شود و کودکان در این غرفه حضور یافته و به قرائت سوره‌های کوتاه می‌پردازند و به‌عنوان جایزه کتاب به آن‌ها اهدا می‌شود.

قرآن بخوانید، کتاب جایزه‌ بگیرید

همچنین قصه‌گویی کتابداران برای کودکان، کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان، نقاشی و رنگ‌آمیزی کودکان با محوریت کتاب و قرآن و اجرای طرح سراسری کتابت قرآن کریم از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان گلستان در غرفه کبوترانه هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گلستان است.

به گزارش ایبنا، هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گلستان به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نهاد کتابخانه‌ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آستان قدس رضوی، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان، اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت، جبهه فعالان قرآنی، هیئت فاطمیون، بسیج هنرمندان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گلستان برپاشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها