شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
«بابای قهرمان من» رونمایی شد

قم- با حضور جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم، از اولین کتاب کودکانه مجموعه قهرمان من با عنوان «بابای قهرمان من» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در مراسم رونمایی از کتاب «بابای قهرمان من» گفت: باعث افتخار مردم قم و ایران اسلامی است که اولین بار آیین رونمایی از کتابی که مضمون آن نامه‌های یک شهید مدافع حرم به فرزندانش است و به تازگی توسط انتشارات کتابک منتشر شده، و در منزل خانواده معزز شهدای مدافع حرم، شهید آقازاده نژاد که ۴ فرزند دارند همراه با جشن تولد نمادینی ویژه فرزند یک ماهه این شهید گران‌قدر برگزار می‌کنیم.

مهدی توکلیان در ادامه افزود: خوشحالیم که در استان قم که طبق شعار دومین کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم «سرآمد شهادت و سرافراری» است زندگی می‌کنیم و معتقدیم که در حوزه فرهنگی هم استان قم می‌تواند سرآمد باشد و این کتاب و مراسم را به نمایندگی از همه سازمان ها و دستگاه های فرهنگی استان به خانواده شهدای مدافع حرم استان تقدیم می‌کنیم و امیدواریم این مراسم ادای دین کوچکی به این خانواده ها و فرزندان شهدای محور مقاومت باشد.

دختران شهدا، قهرمانان مثال زدنی هستند

در ادامه رسول حیدرلو، مدیر مرکز ایثارگران سپاه علی‌بن‌ابی طالب (ع) در این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده شهدای مدافع حرم حاضر در این مراسم گفت: به نیابت از پدران قهرمان همه فرزندان شهدای مدافع حرم، پیامی را به ملت ایران و همه جهان اعلام کنیم که مشت محکمی به دهان رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهیم زد.

وی اضافه کرد: دختران شهدا، قهرمانان مثال زدنی هستند که ان‌شالله مسیر پدرانشان را ادامه خواهند داد و در راه انقلاب اسلامی گام خواهند برداشت.

«بابای قهرمان من» رونمایی شد

همچنین در پایان این مراسم، به فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمه، زهرا، صالحه و زینب آقازاده نژاد؛ ملیکا سادات و مریم سادات روشنایی؛ فاطمه، طهورا و محمد مصباح عربی؛ زهرا، زینب و فاطمه معصومه عشریه؛ فاطمه و بشری مالامیری و نیلوفر و نرگس مظفری نیا هدایایی از سوی انتشارات کتابک و نهاد کتابخانه های عمومی اهدا شد.

به گزارش ایبنا؛ «بابای قهرمان من» اولین کتاب کودکانه از مجموعه قهرمان من بوده که توسط فاطمه مسعودی نوشته شده و انتشارات کتابک آن را روانه بازار نشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها