جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- طی مراسمی چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، عصر پنجشنبه چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت به همت اداره کل ارشاد اسلامی در استان کرمانشاه با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمانشاه، مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه افتتاح شد.

این نمایشگاه از ۱۶ الی ۲۰ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی در پارک شاهد بر پا خواهد شد که از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ ظهر ویژه بازدید مدارس و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ نیز برای بازدید عمومی در نظر گرفته شده است.

محور چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت امسال در کرمانشاه در قالب ۴۱ غرفه شامل محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر، بخش کودکان (غرفه نقاشی)، غرفه‌های عفاف و حجاب، عرصه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی با ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف، معرفی دستاوردهای قرآنی ادارات و سازمان‌های استان و پخش فیلم و اجرای نمایش‌های قرآنی و دینی است.

فعالیت ۴۱ غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت

در این حاشیه این مراسم پوریا جلالی اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت بهترین و مهم‌ترین رخداد قرآنی استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف قرآنی است.

وی با اشاره به برپایی ۴۱ غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت، افزود: بخشی از غرفه‌ها توسط دستگاه‌های اداری فعال در حوزه فرهنگی و نیز بخشی دیگر از طریق گروه‌های فعال فرهنگی حوزه مردمی اداره و برپا شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با برپایی این نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی در حوزه قرآنی و آشنایی بیشتر مردم با فضای قرآنی و فرهنگی مهیا خواهد شد و می‌توان شاهد اتفاقات متنوع و فضایی شاد در این نمایشگاه بود.

جلالی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه قرآن و عترت امسال حضور ناشران مطرح استان کرمانشاه در غرفه کتاب را به نمایندگی از ۴۰ ناشر خواهیم داشت که تا پایان این نمایشگاه سه هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر حضور و دعوت از مردم برای حضور از این نمایشگاه و استفاده از فضای فرهنگی و قرآنی پیش آمده، گفت: در نهایت در چهاردهمین دوره از بارگزاری نمایشگاه قرآن و عترت از فعالان برتر محافل خانگی انس با قرآن کریم تجلیل و تقدیر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها