پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
«یوسف در چاه» در دامغان رونمایی شد

دامغان- کتاب یوسف در چاه نوشته عطیه رضایی در مراسمی با حضور امام جمعه دامغان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دامغان، کتاب یوسف در چاه به نویسندگی عطیه رضایی در مراسمی با حضور امام جمعه دامغان و جمعی از علاقمندان به ادبیات پایداری و دفاع مقدس در کتابخانه عمومی شهرستان دامغان رونمایی شد.

این کتاب در رده کتاب‌های ادبیات دفاع مقدس با موضوع هشت سال اسارت یوسف سلمان نژاد از رزمندگان شهرستان دامغان در دوران دفاع مقدس به رشته تحریر در آمده است.

عطیه رضایی نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) بیان کرد: موضوع این کتاب خاطرات اسارت یکی از رزمندگان شهرستان دامغان است که در دوران دفاع مقدس در اسارت گاه های عراق اسیر بوده است.

رضایی با بیان اینکه این کتاب روایتی از هشت سال و چهار ماه اسارت در اردوگاه های عراق، حال و هوای اسیران و ایثارگران، اردوگاه های عراق و تاریخ شفاهی اوضاع و احوالی است که در آن روزگار بر اسرای ایرانی گذشته است، تاکید کرد: این کتاب در ۲۱۷ صفحه به انتشار رسیده است.

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان در این مراسم ضمن اشاره به ضرورت تبیین ایثارگری های رزمندگان و اسرا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، گفت: نوشتن این خاطرات به ماندگاری و انتقال آنها به نسل جوان کمک شایانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها