پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
خدمت‌رسانی ۹ کتابخانه استان خراسان شمالی در ایام نوروز تداوم دارد

خراسان شمالی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: با توجه به تعطیلات ایام نوروز ۹ کتابخانه در سراسر استان خراسان شمالی آماده خدمت‌رسانی به علاقمندان کتاب است.

مهدی آریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: با توجه به نیاز علاقمندان حوزه کتاب به کتابخانه‌های سطح استان برای مطالعه و حضور در کتابخانه‌های عمومی، ۹ کتابخانه در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان و آشخانه اماده خدمت رسانی به این قشر است.

وی بیان کرد: در شهرستان بجنورد کتابخانه‌های آیت‌الله مهمان‌نواز، امام‌رضا، عارف بجنوردی قلعه‌جق، مولانا محمد بلخی ارکان، آیت‌الله موسوی بجنوردی و ملک‌الشعرای بهار بیدک از جمله کتابخانه‌های فعال در شهر و روستا است.

آریان نیز با اشاره به کتابخانه‌های دایر دیگر گفت: در شهرستان اسفراین کتابخانه ابوالعباس اسفراینی، در شهرستان شیروان کتابخانه اندیشه و در آشخانه کتابخانه شهید بهشتی اما ه خدمت رسانی به افراد علاقمند حوزه کتابخوانی است.

خدمت‌رسانی ۹ کتابخانه استان خراسان شمالی در ایام نوروز تداوم دارد

وی اظهار کرد: مسافران نوروزی نیز می‌توانند با حضور در کتابخانه‌های عمومی یاد شده از فعالیت‌ها و خدمات این کتابخانه‌ها استفاده کنند.

آریان در پایان گفت: دایر بودن کتابخانه‌ها در ایام تعطیل نوروز را فرصتی مناسب برای مطالعه آزمون‌های پیش‌رو برای تمام گروه‌های سنی دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها