چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
فصلنامه‌های «گلدسته» و «نقاره خونه» ویژه نوجوانان و کودکان منتشر شد

همزمان با ماه مبارک رمضان، از سوی گروه تولید انتشارات به‌نشر، فصلنامه‌های «گلدسته» و «نقاره خونه» ویژه نوجوانان و کودکان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فصلنامه «گلدسته» ویژه نوجوانان و فصلنامه «نقاره خونه» ویژه کودکان به مدیر مسئولی مسعود فرزانه و دبیری رامونا میر حاجیان مقدم ویژه ماه مبارک رمضان چاپ و منتشر شده است.
مطالب این شماره از فصلنامه گلدسته و نقاره خونه با آثار نویسندگان، شاعران و هنرمندانی چون مسلم ناصری، مجیدملامحمدی، محمود پوروهاب، جواد محقق، سعید عسکری، جواد محدثی، حسین کریمشاهی، ناصر نادری، اکرم السادات هاشمی پور، نسیم نوروزی، مسلم ناصری، سعید رزاقی، رامونا میرحاجیان، کلر ژوبرت، انیس سلطانی، محمد مهاجرانی، حامد جلالی در قالب شعر، داستان امروزی و تاریخی، پی‌نما،، گزارش و مصاحبه، بازی، جدول و سرگرمی تهیه شده است.

فصلنامه‌های «گلدسته» و «نقاره خونه» ویژه نوجوانان و کودکان منتشر شد


در این فصلنامه‌ها مطالب متنوع در قالب‌های ادبی گوناگون همراه با تصاویر رنگی به خدمت محتوای دینی آمده است و مجله‌ای رحلی با ۲۴ صفحه مطلب را شکل داده است. نسخه چاپی این فصلنامه‌ها به صورت رایگان در ایام نوروز بین کودکان و نوجوانان توزیع می‌شود و نسخه الکترونیک آن در پایگاه اینترنتی انتشارات آستان قدس رضوی به آدرس www.behnashr.com و سایر اپلیکیشن‌های کتاب الکترونیک موجود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها