دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
فرصت شرکت در جشنواره ادبی نفت و گاز امیدیه و آغاجاری تمدید شد

مهلت شرکت در اولین جشنواره ادبی نفت و گاز آغاجاری تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به منظور شناسایی ظرفیت ادبی مناطق نفتی، اولین دوره جشنواره ادبی شرکت بهره برداری نفت و گاز امیدیه و آغاجاری در دو محور داستان کوتاه و مقاله برگزار می‌شود.

موضوعات داستان کوتاه شامل شهدای صنعت نفت، جنگ هشت ساله درشهرهای نفت‌خیز، نقش نفت درتوسعه شهرهای نفت‌خیز و زندگی کارگران نفتی است جوایز نفراول ۱۰ میلیون تومان، نفردوم هشت میلیون تومان، نفرسوم پنج میلیون تومان است و ده نفربرتر لوح تقدیروبسته فرهنگی دریافت می‌کنند.

بخش ویژه داستان کوتاه شامل موضوع ایران ۱۴۱۴ بدون نفت است که برنده آن جایزه ۱۰ میلیون تومانی دریافت می‌کند.

موضوعات بخش مقاله شامل نفت پیشران توسعه و عامل اساسی تاب‌آوری عمومی کشور، نقش نفت در اقتصاد مقاومتی و حفظ هویت اسلامی - ایرانی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، فرصت‌ها و تهدیدها در بهره‌مندی از درآمدهای نفت و گاز و ناترازی های توسعه‌ای در مناطق مختلف کشور، نقش منابع انسانی پیش کنش و انگیزه‌مند به عنوان شرکای استراتژیک در توسعه عملکرد سازمان نفت، خام فروشی و خام اندیشی: چگونه از نفت بهره مالکانه بیشتری داشته باشیم و نقش نفت در گسترش و تکمیل زنجیره‌های ارزش در حوزه اقتصاد پتروشیمی است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۲۹ اسفندماه و هم‌زمان با ملی شدن صنعت نفت بود که به دلیل درخواست و استقبال مخاطبان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

متقاضیان می‌توانند برای ارتباط بیشتر با شماره ۰۹۳۰۷۱۲۶۶۶۸ دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها